Imię i nazwisko dziecka (wymagane)
Data urodzenia dziecka (wymagane)
Imię i nazwisko opiekuna prawnego dziecka (wymagane)
Adres (wymagane)
Nr. tel. kontaktowego(wymagane)
Adres email (wymagane)
Wybór zajęć Mały EdisonAkademia PascalaJęzyk angielskiRobotricksMinecrafthiszpańskiniemieckifrancuski
w placówce
Dodatkowe informacje
Regulamin
Regulamin kursów PROGRESS 0. Podstawowe ustalenia a) Ten regulamin określa zasady zapisu ucznia na kurs w firmie Progress Anna Grobelna, zwanej dalej SZKOŁĄ. Osoba zapisująca zwana jest dalej Rodzicem/Opiekunem prawnym. b) Na zajęcia prowadzone przez SZKOŁĘ uczęszczają zapisani przez Rodziców/Opiekunów prawnych uczniowie, zwani dalej kursantami. 1. Zapisy na kurs a) Zapisów dokonuje się osobiście w punkcie informacyjnym SZKOŁY, drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.progressedu.pl; poprzez zgłoszenie ucznia telefonicznie lub na pierwszym zebraniu b) W przypadku zapisania się na kurs, który się już rozpoczął, opłata za kurs jest pomniejszona o koszt zajęć, które się już odbyły. c) Dopóki Rodzic/Opiekun prawny nie zaakceptuje tego regulaminu , kursant nie może uczęszczać na zajęcia. 2. Organizacja zajęć a) Jedne zajęcia trwają • dla dzieci w wieku 3-5 lat o odpowiednio do grupy wiekowej od 30 do 45min • W szkołach podstawowych: o kurs standardowy językowy 60min/90min o kurs Mały Edison® 30min lub 50min o Robotricks 90min lub 120min b) Zajęcia lekcyjne prowadzone są w grupach liczących: • w szkołach podstawowych, gimnazjach: o kurs języka obcego do 5-10 osób (w niektórych placówkach możliwe jest nauczanie indywidualne) kurs Robotricks od 6 – 12 osób kurs Mały Edison od 6 - 12 osób Jeżeli liczba kursantów w grupie spadnie poniżej podanego minimum, SZKOŁA zastrzega sobie prawo do przełożenia daty rozpoczęcia kursu, podniesienia stawki za 1 godzinę lekcyjną, bądź też do rozwiązania grupy. c) SZKOŁA gwarantuje, że zajęcia będą prowadzone wyłącznie przez wykwalifikowanych lektorów. d) SZKOŁA zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia najwyższego poziomu nauczania, w tym: systematycznej oceny postępów słuchacza w nauce; kontaktu z Rodzicami/Opiekunami prawnymi w przypadku ewentualnych problemów wychowawczych bądź słabych wyników uzyskiwanych przez kursanta. e) Podstawowym sposobem kontaktu z Rodzicem/Opiekunem prawnym kursanta w celu poinformowania o ewentualnych zmianach w organizacji zajęć jest kontakt telefoniczny lub za pomocą poczty elektronicznej. SZKOŁA nie ponosi odpowiedzialności jeżeli w/w sposób kontaktu okaże się nieskuteczny f) Każdy Słuchacz po ukończeniu dwóch semestrów kursu otrzymuje certyfikat. g) Zgodnie z dyrektywą RODO tj. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r, w sprawie ochrony danych osobowych informujemy, że dane osobowe Rodziców/Opiekunów prawnych oraz kursantów są przetwarzane przez Firmę Progress Anna Grobelna w celu organizacji kursów oraz przekazywania Państwu informacji o działalności Progress. SZKOŁA zastrzega sobie prawo do wykorzystywania na własny użytek (np. umieszczając na stronie internetowej, profilu Facebook lub w materiałach reklamowych ) zdjęć zrobionych w czasie zajęć. Jeżeli Rodzic/Opiekun prawny kursanta nie wyraża zgody na publikację wizerunku dziecka w materiałach promocyjnych/informacyjnych SZKOŁY należy na adres mailowy: ochronadanych.progress@gmail.com przesłać pisemnie informację o braku zgody. W przypadku nie otrzymania pisemnej informacji SZKOŁA ma prawo wykorzystać w/w materiały. 3. Płatności a) Płatności dokonuje się w systemie ratalnym (najpóźniej do 10 dnia każdego miesiąca, decyduje data wpływu płatności na konto SZKOŁY. Przy jednorazowej opłacie za cały semestr obowiązuje 5% zniżki. Przy płatności za rok z góry przysługuje zniżka 7% od kosztu wszystkich zajęć lub 10% jeśli uczeń bierze udział w więcej niż jednym kursie lub Rodzic/opiekun prawny ma zapisanych więcej niż 1 dziecko w naszej szkole na kurs. (Zniżka nie dotyczy pomocy dydaktycznych). W przypadku braku wpłat: semestralnej i rocznej w wyznaczonym przez SZKOŁĘ terminie zniżka nie obowiązuje i naliczane są raty miesięczne. Przed rozpoczęciem kursu Rodzic/Opiekun prawny otrzymuje informację dotyczącą dokładnej ilości godzin obejmujących dany kurs na cały rok szkolny i SZKOŁA zobowiązuje się, że podana ilość zajęć odbędzie się w danym roku szkolnym. b) W przypadku wniesienia opłaty po terminie do tej raty zostają doliczone odsetki ustawowe. c) Wysokość raty nie zależy od liczby lekcji w danym miesiącu. Wynika ona z pełnego kosztu wszystkich lekcji (według ustalonej stawki za godzinę zajęć) w ciągu całego roku. Ten koszt jest następnie dzielony na równe raty. Ilość rat wynika z ilości miesięcy, w których planowo odbywają się zajęcia. d) Opłaty za zajęcia językowe, Robotyki i Eksperymenty należy dokonać przelewem na konto bankowe określone w umowie o świadczeniu usług edukacyjnych, którą Rodzic/Opiekun prawny podpisuje przed rozpoczęciem kursu. e) SZKOŁA nie zwraca opłaty za zajęcia, na które kursant nie uczęszczał chyba, że jest to nieobecność długa, obejmująca trzy i więcej zajęć jednakże aby uzyskać odliczenie od płatności lub zwrot należy uprzednio skontaktować się z sekretariatem SZKOŁY i poinformować o nieobecności. Istnieje również możliwość odrobienia zajęć w jednej z naszych placówek, po wcześniejszej konsultacji z sekretariatem SZKOŁY nie później, niż 30 dni od daty nieobecności, o ile w danej chwili są miejsca w grupach na zbliżonym poziomie. f) Jeżeli zajęcia nie odbędą się z winy SZKOŁY, zostanie wyznaczony inny termin do odrobienia tych zajęć lub w przypadku niemożliwości odrobienia zajęć – opłata za te zajęcia zostanie zwrócona Rodzicowi/Opiekunowi prawnemu. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia zajęć stacjonarnych w miejscu prowadzenia zajęć SZKOŁA zastrzega że zajęcia będą kontynuowane w formie online lub poprzez warsztaty sobotnie g) Istnieje możliwość przełożenia zajęć z powodu wycieczki szkolnej/uroczystości szkolnej uniemożliwiającej odbycie się zajęć, jeżeli Rodzice/Opiekunowie prawni powiadomią biuro SZKOŁY pisemnie lub telefonicznie najpóźniej na 2 dni robocze przed datą zajęć i liczba osób, których miałoby nie być na tych zajęciach jest większa niż połowa grupy. W przypadku braku takiej informacji od Rodziców/Opiekunów prawnych, zajęcia traktowane są jako odbyte bez możliwości odrobienia i zwrotu kosztów za nie. h) W przypadku braku wpłat od Rodzica/Opiekuna prawnego, Szkoła zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia ucznia na kurs i nie świadczenia mu dalej usługi i) Zniżki: • semestralna: 5% przy wpłacie za cały semestr z góry w wyznaczonym terminie, • rodzinna: 5% dla członków rodziny (rodzeństwo) • za zapisanie dziecka na więcej niż 1 kurs: 5% • czerwcowa (za zapisanie dziecka na zajęcia w czerwcu, w poprzednim roku szkolnym): 5% • rodzinna semestralna: 7% przy zapisie rodzeństwa i płatności semestralnej • za zapisanie ucznia na dwa kursy i płatności semestralnej : 7 % • rodzinna roczna: 10 % przy zapisie rodzeństwa i płatności z góry uczniów, którzy uczęszczają na 2 kursy czerwcowa semestralna: 7% czerwcowa rodzinna: 7% czerwcowa roczna: 10% Zniżki dotyczą wyłącznie płatności wniesionych w terminie przez Rodzica/Opiekuna prawnego. W przypadku nie wniesienia opłaty w terminie wszystkie zniżki przysługujące tej opłacie są anulowane. W chwili rezygnacji z zajęć jednej osoby objętej zniżką rodzinną lub nie utworzenia się grupy dla rodzeństwa, zniżka pozostałych osób korzystających z niej jest anulowana. Zniżki nie łączą się ze sobą. 4. Rezygnacja z kursu a) W przypadku rozwiązania grupy po 1 semestrze z powodu niewystarczającej ilości kursantów w grupie opłata za pomoce dydaktyczne do kursu nie jest zwracana. b) Rodzic/Opiekun prawny ma prawo zrezygnować z nauki w naszej szkole. Zobowiązany jest do przesłania pisemnej rezygnacji kursanta z zajęć drogą mailową, pocztą tradycyjną lub dostarczyć pisemną rezygnację do sekretariatu SZKOŁY. Rodzic/Opiekun prawny zobowiązany jest do upewnienia się, czy rezygnacja dotarła do biura. Rezygnacje składane osobiście do lektora lub telefonicznie do SZKOŁY nie są rozpatrywane. c) Z dniem otrzymania przez szkołę pisemnej rezygnacji z zajęć rozpoczyna się miesięczny okres wypowiedzenia. W tym czasie kursant może nadal uczęszczać na zajęcia i wszystkie planowe zajęcia przeprowadzone w tym okresie powinny być normalnie opłacone zgodnie z obowiązującą stawką za zajęcia. d) Po złożeniu przez Rodzica/Opiekuna prawnego pisemnej rezygnacji, biuro SZKOŁY dokonuje rozliczenia za wszystkie zajęcia od zapisu kursanta do końca okresu wypowiedzenia, według obowiązującej stawki za jedne zajęcia. Rodzic/Opiekun prawny w przeciągu 14 dni od złożenia rezygnacji otrzyma drogą mailową z sekretariatu SZKOŁY pełne rozliczenie za te zajęcia i jest zobowiązany do opłacenia brakującej kwoty w wyznaczonym w tej wiadomości mailowej terminie, jeśli taka kwota występuje. Jeżeli po rozliczeniu na koncie kursanta występuje nadpłata, ta kwota jest zwracana Rodzicowi/Opiekunowi prawnemu na konto, z którego dokonywał przelewów, umniejszona o koszt przelewu, wyznaczony przez bank obsługujący konto SZKOŁY. e) Zmiana przedszkola/szkoły podstawowej do którego uczęszcza kursant, zmiana miejsca zamieszkania lub zmiana terminu zajęć pozaszkolnych (innych niż prowadzone przez naszą Szkołę) nie jest podstawą do odstąpienia od okresu wypowiedzenia. 5. Postanowienia końcowe a) Niniejszy regulamin obowiązuje od 31 sierpnia 2021 do 30 sierpnia 2022. b) Zmiany niniejszego regulaminu będą podawane do wiadomości Rodziców/Opiekunów prawnych kursantów na dwa tygodnie przed ich wprowadzeniem poprzez zamieszczenie na stronie internetowej SZKOŁY PROGRESS, www.progressedu.pl oraz przesłanie tych zmian drogą mailową.
Zapoznałem/łam się z regulaminem i akceptuję jego warunki
Powierzam moje dane i zgadzam się na ich przetwarzanie przez Progress zgodnie z Polityką Prywatności firmy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na kursy i świadczenia usług przez Progress
Chcę być na bieżąco z tym, co oferuje Progress oraz sieć oddziałów Lingo-Star, być informowanym o rabatach, nowych kursach / zajęciach i chcę otrzymywać informacje handlowe związane z działalnością Progress